Дистанційне навчання

01.04.22р.

Ранкова гімнастика



Заняття: Ознайомлення із соціумом.

В подорож цікаву ми вирушаємо,
Багато цікавого у ліс відшукаємо.
Тож вирушати до лісу вже час,
Зелена краса чекає на нас.

- Ось ми у лісі. Переглянемо відео "Про ліс".

- Згадайте правила поведінки в лісі.



Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література).
 - З допомогою батьків, прослухайте вірша Н.Красоткіної "Планета Земля".

Планета Земля

— Тепер мені Землю цікаво вивчати
І виникли в мене питання свої.
Про нашу планету я все хочу знати,
Відкрийте, будь ласка, секрети її.
— Земля має форму кулясту — знайому.
Всередині — жар, наче сонце горить.
Там всі речовини у стані рідкому,
І все це в ядрі безперервно кипить.
Тверда оболонка його огортає
Або літосфера навколо ядра.
Частина, що зверху її покриває,
На нашій планеті — земна є кора.
В корі є западини дуже глибокі,
Там води озер, океанів, морів.
На материках є ще й гори високі.
Великих багато й малих островів.

— А де ми живемо? Дозвольте спитати!
Бо сумніви є до цієї пори.
— Людина і звірі, жуки і пернаті,
Живуть на поверхні земної кори.
Тут люди вирощують різні рослини,
І плавають в морі, у небо летять.
Корисні копалини є на глибинах,
І людям їх треба для себе дістать.
Та нас на поверхні чека небезпека,
З земною корою пов’язане все.
З вулканів розноситься попіл далеко,
Не раз землетрус нашу землю трясе.
Розплавлена лава, що магмою зветься,
Нестримно із жерла вулкана летить.
По схилах гори аж в долину несеться,
Спалити все може і знищити вмить.

— А суші поверхня і дно на глибинах
Подібні? Скажіть Ви, будь ласка, мені.
— Подібні рельєфи усюди, дитино,
Є гори й рівнини на суші, й на дні.

— Я мрію, щоб Ви мені ще розказали
Які у земної кори складники?
— Поглянь! Це породи гірські й мінерали,
Це глина в яру, та каміння й піски!

— А що таке грунт? Чи гірська це порода?
— Ні-ні! На породі ніщо не росте!
А грунт дуже цінним створила природа
І це на планеті — руно золоте!

— А чому це так? І відмінність у чому?
— В грунтах речовини поживні всі є,
Волога й повітря у грунті м’якому.
І кожна рослинка вживає своє.

— А хто, крім рослин у грунтах проживає?
— Це гарна домівка тваринкам дрібним!
Черв’як там і мишка, і кріт хатку має,
Личинки й жуки також селяться в нім!

— Я прошу Вас дуже, мені розказати,
Корисні копалини, що це таке?
— Це газ і вугілля, граніти і нафта,
Знайти сіль і срібло — завдання важке.
Вони залягають на різних глибинах,
Хоч дещо у нас під ногами лежить.
Без них обійтися не може людина,
Без деяких просто не зможе прожить.

— А що з них уміє людина робити?
Без чого у світі нам не обійтись?
— Без солі кухонної нам не прожити.
Мій любий, до світу цього придивись!
Людина метали з руди виплавляє,
З металу будує мости й літаки!
Вугіллям і торфом — свій дім зігріває,
А з нафти — горюче й мастила тривкі.
Усе научилась робити людина,
Хоч доля людей на Землі непроста.
Пісок під ногами, граніт є і глина,
Тому ми будуєм красиві міста.

— Я щиро вам вдячний і дуже щасливий!
Про нашу планету все буду я вчить.
Земля наче казка, замріяне диво
Круг Сонця у космосі чорнім летить!

Дайте відповіді на запитання: Як називається наша планета? Що є на планеті Земля? Яку форму має наша планета? Що люди роблять на планеті Земля?

- Перегляньте мультфільм


Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (художня праця).
- Пропоную за поданим відео виготовити глобус, використовуючи знайому техніку пап є-маше.
























24.03.22р.

Ранкова гімнастика



Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Знайомство з літерою Л
Перегляньте відео

- Хто це нас тут зустрічає, головою хто хитає?

Чи впізнали ви слона? Хобот є. І є ноги.
Цей слон незвичайний, він показує нам нову літеру. Її алфавітна назва "ЕЛ".
Літерою Л позначаються звуки (л).
Пропоную придумати слова, в яких перший звук (л)

Читання чистомовок
Ла-ла-ла - молоко пи...(ла)
Лу-лу-лу - купили ми пи...(лу)
Ли-ли-ли - ми компот пи...(ли)
Ло-ло-ло - ми разом їдемо в се...(ло)
Лі-лі-лі - діти граються ма...(лі)

Виконайте вправу "Дорога в лабіринті". Провидіть лінію по "лабіринту", не відриваючи пальчик від екрана.

Заняття:Логіко-математичний розвиток 
(на основі конструювання).
Давайте згадаємо зображення казкових замків.Вони бувають різні, але в кожного з них є фундамент, стіни, вікна, двері, покрівля.
                 
                                   

Збудуйте казковий замок для своїх іграшок.
Зверніть увагу на те, як зроблені вікна, покрівля, використані прикраси.







23.03.22р.

Ранкова гімнастика


Заняття: Логіко-математичний розвиток.
Складіть та розв яжіть задачу.

- Наталка та Дмитрик вирішили витратити гроші на солодощі для своїх батьків.





- Що вони купилии?




- Скільки яблук купила Наталка?

               



- Скільки цукерок купив Дмитрик?

                                   


- Скільки всього солодощів купили діти?



Вправа " Кеглі".

Розгляньте малюнки із зображенням кеглів і дайте відповіді на запитання.

- Скільки всього намальовано кеглів?

- Скільки кеглів упало?


- Складіть задачу за картинкою.Спробуйте написати розв язок.


Заняття: Художньо-продуктивна діяльність( аплікація)
Пропоную за поданим відео зробити сонечко, вирізати її з кольорового паперу та зробити аплікацію.
Перед виконанням робот, згадаємо правила техніки безпеки користування ножицями.
             

Виконуємо завдання.

 








22.03.22р.

Ранкова гімнастика



Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям
Виконайте дидактичні вправи.
Перша вправа " Хто як кричить" . Назвіть тварину з малюнка, і покажіть які звуки вона видає.



Друга вправа " Хто що їсть" . Назвіть тварину з малюнка і скажіть, що вона їсть.



Третя вправа " Хто де живе". Назвіть тварину та скажіть де вона живе.



Переглянте відео про свійських тварин.



Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв язне мовлення)

Зараз ми з вами пограємо в гру " Як можна сказати?". Підбір прикметників : В тебе волосся яке? А очі які? В твоєї мами усмішка яка? А вчинки які?

Виконаємо ще одну гру " Про що можна сказати..." - підбір іменників до прикметників.
- Про що можна сказати "широке"? (озеро, море, вікно і т.д.)
- Про що можна сказати "широка"? (дорога, річка і т.д.)
- Про що можна сказати "широкий" (міст, стіл і т.д.).








21.03.22р.

Ранкова гімнастика


Заняття: Ознайомлення із соціумом(повторення)
Прослухайте запис пісеньки друзів.


Дайте відповіді на запитання: Як ви думаєте, хто може співати цю пісеньку? Про кого йдеться в цій пісеньці? Чи потрібна людині дружба? А дитині?

Прислів я про дружбу
Дружба - це найкраще багатство.
З ким поведешся, того й наберешся.
Гуртом можна і море загатити.
Один за всіх - всі за одного.


Вивчіть приказки про дружбу.
Мир миром, пироги з сиром.
Варенички в маслі, ми дружечки красні.




Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (малювання).

" Чарівні перетворення Ляпки"

За допомогою відео намалюйте малюнок мотодом кляксографії. Для цього нам потрібно: акварельна фарба або гуаш, пензлики, баночка з водою, трубочка для коктейлю та гарний настрій.











18.03.22р.
Ранкова гімнастика



Заняття: Ознайомлення із соціумом
" Оціни вчинок ". Поясни вчинки героїв у різних ситуаціях.

1. Хлопчик відбирає іграшки.

2. Друзі допомагають бабусі.

3. Дівчинка хвалиться новим платтям.


4. Хлопчик допомагає цуценяті.




Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ( художня література)

Прослухайте оповідання М.Коцюбинського "Десять робітників"

Дайте відповіді на запитання: Що було в хаті у Одарки? Хто допомагає Одарці працювати? Що це за 10 робітників?

Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (художня праця).
Пришивання гудзика до тканини. Згадаємо правила техніки безпеки.




Переглянте відео та виконуйте завдання.







16.03.22р.
Ранкова гімнастика





Заняття: Логіко-математичний розвиток
1.Згадайте геометричні фігури переглянучи відео.


Дайте відповіді на запитання: На яку геометричну фігуру схоже вікно? (На квадрат) А телефон? (Прямокутник) Скільки кутів у прямокутника? На яку геометричну фігуру схожий шматочок піци? А сонце?

2. Пограємо в гру "Що змінилося" - закріплення кількісної і порядкової лічби.
Перед вами 8 іграшок, запам ятайте їх кількість та лічбу.
- Що змінилося? Якою вона була за порядком? Яка іграшка стояла перед нею? Якої іграшки не вистає? Порахуй скільки їх?







3. Дайте відповіді на запитання.
- Яке число стоїть між 4 і 6?
- Яке число - перед 5?
- Яке число йде за числом 6? 4?  1?




Заняття: Художньо-продуктивна діяльність
Пропоную за відеом приготувати частування з пластиліну.









15.03.22р.
Ранкова гімнастика




Заняття:  Ознайомлення з природним довкіллям.
Перегляньте відео про лікарські рослини, та їх використання.


Дидактична гра "Знайди лікарську рослину".
На картках із зображенням рослин, знайдіть лікарську рослину.


Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв язне мовлення)
Перегляньте відео, як від бабусі Федори утік увесь посуд.
Запитання: Чому від бабусі втік посуд? Як можна його повернути?


Мовленнєва вправа "Знайди спільний звук". Необхідно назвати посуд, назви якого починається на один звук.
Наприклад: Ложка, лійка - л
Сільничка, сковорідка, сито - с
Каструля, ківш - к
Чашка, чайник - ч







14.03.22р.
Ранкова гімнастика

Заняття:  Ознайомлення з природним довкіллям
Переглянте відео про правила користування електроприладами. Електроприлади - наші вірні друзі і помічники.Хоч вони і не живі, а залізні, але користуватися ними потрібно дбайливо та обережно.


Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (малювання).
Пропоную дітям зробити красиві закладки для книжок.
Для цього нам потрібно: смужки білого паперу, акварельні фарби, серветки, пензлики, баночка з водою.
Переглянте відео та з допомогою батьків виконайте завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=sn1DTusVkGY









01.03.22р.
Ранкова гімнастика
 https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM



Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям
1.Відгадування загадки
Промінчик лагідно всміхнувся,
У лісі пролісок проснувся.
Все прокидається від сну,
Стрічає дівчину-Весну. (Березень)

2.Перегляньте відео Тітоньки Сови!
https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A

3.Повторіть за поданим відео пальчикову гру "Виросла квітка".Пальчикова гімнастика.
https://www.youtube.com/watch?v=1bm8kwKAu6Q


Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв язне мовлення)
Молодша підгрупа
1.Відгадай!! Хто нас, діток, міцно любить? Хто нас ніжно так голубить?

Як ми хворі - цілі ночі
Не стуляє свої очі.
Хто для нас пісень співає,
Хто в негоду забавляє.
Гарні нам дає ляльки
І розказує казки? ( Рідна матуся ).

2.Розглянь ілюстрації на тему " Що робить матуся". Запитання: Що робить матуся? Як ви допомагаєте їй удома?








Старша підгрупа

1. Розглянте репродукцію картини " Мама". Хто зображений на картині? Зверніть увагу , на те з якою любов ю дивиться мама на свою дитину, віддаючи їй все тепло свого серця.


2. Згадайте прислів я про маму:
Біля сонечка - мило, біля мами - добре. Шануй батька і матір свою, добре тобі буде і довго будеш жити на землі.
Запитання: Як ви їх розумієте?

Складіть розповідь про маму, про свою найріднішу вам людину.





28.02.22р.
Ранкова гімнастика 
https://www.youtube.com/watch?v=Y_BpBmH5DmY&t=27s

Заняття: Ознайомлення із соціумом
1.Читання казки Зозуля

(Ненецька народна казка)

Жила на землі бідна жінка. Було в неї четверо дітей. Не слухались діти матері. Бігали, гралися на снігу з ранку до вечора. Одежу намочать, а мама — суши. Снігу нанесуть, а мама — прибирай.

І рибу мама сама на річці ловила. Важко їй було, а діти не допомагали. Від життя такого тяжкого захворіла мама. Лежить вона в чумі, дітей кличе, просить: «Дітки, пересохло в мене горло, принесіть мені водички».

Не один, не два рази просила мама. Нарешті захотів старший їсти, зазирнув у чум, а мама посеред чуму стоїть, малицю надіває. І раптом малиця пір'ям вкрилася. Бере мама дошку, на якій шкури шкребуть, і дошка та хвостом пташиним стає. Наперсток залізний їй дзьобом став. Замість рук крила виросли. Обернулась мати пташкою і вилетіла з чуму.

— Брати, дивіться, дивіться, полетіла наша мама пташкою! — закричав старший син.

Тут побігли діти за матір'ю.

— Мамо, мамо, ми тобі водички принесли!

— Ку-ку, ку-ку, ку-ку! Пізно, синку, не повернуся я!

Так бігли за матір'ю діти багато днів і ночей по камінню, по болотах, по купинах. Ноги собі до крові пообдирали. Де побіжать, там червоний слід лишається.

Назавжди покинула дітей мати-зозуля. І відтоді не в'є собі зозуля гнізда, не ростить сама своїх дітей; а по тундрі з того самого часу червоний мох стелеться.

Чум — переносне житло деяких північних народів, зроблене з жердин і шкур тварин.

Малиця — ненецький верхній одяг.

Тундра — безлісий простір із суворим кліматом, вічною мерзлотою, бідною рослинністю.




Заняття: Художньо - продуктивна діяльність ( малювання ).
Молодша підгрупа
" Уявімо, що ми з вами маленькі художники - портретисти та намалюємо портрет своєї матусі "
Правильне тримання олівця.

Самостійна робота дітей

Старша підгрупа
Зробимо подарунок для мам, намалюємо їхні портрети.
Предметне малювання за уявою. В портреті необхідно передавати характерні риси своєї матусі ( колір волосся та очей, зачіска, одяг ).








25.02.22р.
 Ранкова гімнастика " Веселий ліс "
https://www.youtube.com/watch?v=0Chy9IitZe0




Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ( художня література ).
Молодша підгрупа
Читання уривка з вірша Т.Г.Шевченка "Зацвіла в долині..."

Зацвіла в долині                                                   І защебетала.
Червона калина,                                                   Почула дівчина
Ніби засміялась                                                    І в білій свитині
Дівчина - дитина.                                                 З біленької хати
Любо, любо стало,                                               Вийшла погуляти
Пташечка зраділа                                                 У гай на долину.

Слухання однойменної пісні.
https://www.youtube.com/watch?v=lU9RuyHkv3Q



Старша підгрупа
Читання вірша Т.Г.Шевченка " Встала весна " з показом ілюстрацій до нього.
                                                   
                                                   Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.

Мовленнєва гра " Скажи далі ".
Сонечко пригріває, тому що....
Квіти цвітуть, тому що.....
Всі усміхаються, тому що....

Заняття: Художньо - продуктивна діяльність ( художня праця ).
" Квітка для віночка " ( виготовлення штучних квітів ). 



https://www.youtube.com/watch?v=zHtXF1oz864






Немає коментарів:

Дописати коментар