Звіт про діяльність

 

ЗВІТ
вихователя  ЗДО "Ромашка" 
Лях О.В.
за 2021-2022 навчальний рік


      Заклад дошкільної освіти "Ромашка"  с.Якимівки Кіровоградської області Смолінського ОТГ. Організаційно-правова форма – комунальний заклад. Засновником закладу освіти є Маловисківська района рада.

           Юридична адреса дошкільного закладу: 26220, Кіровоградська обл., Новоукраїнського району,с. Якимівка, вул. Молодіжна 8б; 

         Смолінська об*єднана територіальна громада здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення,  організовує  ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

    Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.

          Діє заклад з 2016 р., розрахований на 1 різновікову групу.

     У 2021-2022 н.р. формування групи відбувалося за різновіковими ознаками  – всього 14 дітей: 7 дівчаток і 7 хлопчиків.Протягом року діти розвивалися відповідно до віку, освоювали програмний матеріал і показали позитивну динаміку по всіх напрямках розвитку. Всі діти добре адаптувалися в дитячому саду.
      Дошкільний заклад  працює з 07.30 – до 16.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 9 годинним перебуванням дітей.
     Освітній процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно  до освітної програми «Дитина».

      Учасниками освітнього процесу ЗДО є: діти, вихователь, обслуговуючий персонал, батьки та особи, які їх заміняють. Основною формою організаційної роботи освітньої діяльності дітей дошкільного віку у нашому дошкільному закладі залишаються заняття з різних розділів програми.  У закладі освіти вихователь використовує індивідуальні та групові форми організації занять, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові. Тривалість занять: для дітей молодшої підгрупи 15-20 хвилин; для дітей старшої підгрупи – 25-30 хвилин.

     Організація життєдіяльності дітей у ЗДО  включає в себе гурткову роботу, трудову діяльність, самостійну художню діяльність, роботу з безпеки життєдіяльності.

     З нагоди відзначення Дня Козацтва України 14.10.2020 року було проведено захід з вихованцями "Молоденькі козачата" 13.10.2020р. З метою національно-патріотичного виховання дошкільників.

15-19.11.2021р. приймали участь в " Тижні толерантності" разом з дітьми гімназії.

20.12.2021р. працівники дитячого садочку разом з вихованцями, висаджували ялинки на територія Якимівської гімназії.

30.12.2020р. в закладі відзначався Новий Рік. В  групі було проведене свято "День Народження Ялинки".

18.02.2022р. відвідали захід до "Дня Небесної Сотні" в Якимівській гімназії.

 З 28.02.2022р. по 01.04.2022р. проводили заняття дистанційно на блозі Якимівської гімназії в розділі ЗДО " Ромашка".

    Разом з учнями гімназії приймали участь в спортивних змаганнях на свіжому повітрі.

    Протягом року діти розвивалися відповідно до віку, вивчали програмні матеріали та показали позитивну динаміку в усіх напрямках розвитку.

     Поставлені цілі досягнуті в процесі здійснення різноманітних видів діяльності: ігрової, комунікативної, трудової, пізнавально-дослідницької, продуктивної, музично-художньої та читання художньої літератури. Всі види діяльності представляють основні напрямки розвитку дітей: фізичний, пізнавально-мовленнєвий, художньо-естетичний, соціально-особистісний.

   Серйозну увагу приділяли здоров'ю дітей і, вирішуючи завдання збереження і зміцнення здоров'я дітей, у своїй роботі використовували різноманітні форми і методи: щодня проводилася, і проводяться ранкова гімнастика, гімнастика після сну, дихальні вправи, пальчикова гімнастика, фізкультхвилинки, дидактичні, рухливі ігри та вправи на протязі дня.

 У групі створені умови для психологічного комфорту в ігровому куточку. Багато ігор для розвитку колективізму, комунікативних навичок. Також намагаємося виховувати в дітях почуття співпереживання іншим людям через використання ігрових ситуацій. Дітям подобається грати з дрібними іграшками. Для розвитку конструктивної діяльності хлопчиків і дівчаток в групі в наявності різний будівельний матеріал і Лего - конструктор, розвиваючі мозаїки і різноманітні конструктори, які діти часто використовують як предмети - замінник.

 У групі у вільному доступі для дітей є необхідні матеріали для художньої творчості дошкільнят (олівці, фарби, пензлики, пластилін, дошки для ліплення, ілюстративний матеріал і т. д.). Дитячі творчі роботи виставляються на «Стіні творчості».

  Для формування у дітей елементарних математичних уявлень є матеріал для навчання дітей лічби, розвитку уявлення про величину і форму предметів, цифри, і розвиваючі ігри.

   Для мовного розвитку дошкільнят є книжковий куточок відповідно до віку дітей, добірка тематичних ілюстрацій.

   У навчально-освітній та повсякденній ігровій діяльності діти отримали знання про працю людей, про сезонні зміни в природі, про необхідні умови для росту рослин, про домашніх і диких тварин, птахів перелітніх і зимуючих, про стан води. Проводилось багато розмов про явища суспільного життя, про рідну країну, про членів сім ї та про турботу один одного.

   Оцінити динаміку досягнень вихованців, ефективність форм і методів роботи дозволяє моніторинг досягнення дітьми планових підсумкових результатів освоєння основної загальноосвітньої програми, який показав позитивну динаміку в рівні оволодіння необхідними вміннями та навичками по всім освітнім областям.

   Протягом навчального року я займалася самоосвітою по темам які мене цікавлять, по проблемам виховання і навчання в дитячому садку.

   Планую продовжувати роботу з самоосвіти в вихованні та навчанні дітей в дитячому садку, підготувати групу до нового навчального року, поповнити навчально-методичну літературу, демонстраційний матеріал, предметно-розвивальне середовище: оновити стенд дитячих робіт, створити екологічний куточок, додати матеріали та атрибути до сюжетно рольових ігор.

 Висловлюю подяку всім, хто причетний до організації освітнього процесу та матеріально-технічного забезпечення діяльності нашого закладу і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню підростаючого покоління.




ЗВІТ
вихователя  ЗДО "Ромашка" 
Лях О.В.
за 2020-2021 навчальний рік


      Заклад дошкільної освіти "Ромашка"  с.Якимівки Кіровоградської області Смолінського ОТГ. Організаційно-правова форма – комунальний заклад. Засновником закладу освіти є Маловисківська района рада.

           Юридична адреса дошкільного закладу: 26220, Кіровоградська обл., Новоукраїнського району,с. Якимівка, вул. Молодіжна 8б; 

         Смолінська об*єднана територіальна громада здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення,  організовує  ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

          Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.

         Діє заклад з 2016 р., розрахований на 1 різновікову групу.
У 2020-2021 н.р. формування групи відбувалося за різновіковими ознаками  – всього 14 дітей: 8 дівчаток і 6 хлопчиків.Протягом року діти розвивалися відповідно до віку, освоювали програмний матеріал і показали позитивну динаміку по всіх напрямках розвитку. Всі діти добре адаптувалися в дитячому саду.

    Дошкільний заклад  працює з 07.30 – до 16.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 9 годинним перебуванням дітей.

     Освітній процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно  до освітної програми «Дитина».

    Учасниками освітнього процесу ЗДО є: діти, вихователь, обслуговуючий персонал, батьки та особи, які їх заміняють. Основною формою організаційної роботи освітньої діяльності дітей дошкільного віку у нашому дошкільному закладі залишаються заняття з різних розділів програми.  У закладі освіти вихователь використовує індивідуальні та групові форми організації занять, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові. Тривалість занять: для дітей молодшої підгрупи 15-20 хвилин; для дітей старшої підгрупи – 25-30 хвилин.

  Організація життєдіяльності дітей у ЗДО  включає в себе гурткову роботу, трудову діяльність, самостійну художню діяльність, роботу з безпеки життєдіяльності.

     З нагоди відзначення Дня Козацтва України 14.10.2020 року було проведено захід з вихованцями "Козацькі забави" 13.10.2020р. З метою національно-патріотичного виховання дошкільників.

25.12.2020р. в закладі відзначався Новий Рік. В  групі було проведене свято "Новорічний цирк". Діти підготували на День матері " Мамине свято" , яке відбулося 11.05.2021р.

Також були проведені навчально-виховні заходи до День довкілля,Троянди садимо разом, до Дня вишиванки, до Дня захисту дітей.

Вихованці приймали участь у фестивалі  "Сузір*ї талантів" , на якому зайняли призові місця: два перших, одне третє та одна подяка за участь.

Пізнання: у пізнанні діти навчились групувати предмети за кольором, розміром, формою; розрізняють один і багато предметів;розрізняють великі та маленькі предмети, називають їх розмір; знають геометричні фігури;знають і називають і використовують деталі будівельного матеріалу. Впізнають та називають  домашніх і диких тварин, їх дитинчат. Розрізняють  овочі, фрукти . Мають  уявлення про природних сезонних явищах.

КОМУНІКАЦІЯ:можуть поділитися інформацією, поскаржитися на незручність (замерз, втомився) і дії однолітка (забирає).Супроводжують промовою ігрові та побутові дії. Можуть поділитися інформацією (хтось прийшов,хтось, що взяв).
Слухають невеликі оповідання без наочного супроводу. Користуються мовою як засобом спілкування з однолітками.

ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ:слухають доступні за змістом вірші, казки, оповідання. При повторному читанні промовляють слова, невеликі фрази.
Розглядають ілюстрації в знайомих книжках з допомогою вихователя.

ХУДОЖНЯ ТВОРЧІСТЬ.Художньо-естетичний розвиток має велике значення для всебічного розвитку дошкільника. У нашій групі воно розвивалося через освітню галузь «Художня творчість» це малювання, ліплення та аплікація.Малювання та ліплення проводилися один раз на тиждень, аплікація один раз в два тижні.
Знають, що олівцями, фломастерами, фарбами і пензлем можна малювати.
Розрізняють червоний, синій, зелений, жовтий, білий, чорний кольори.
Ліплять нескладні предмети; акуратно користуються пластиліном.
Освітні галузі «Соціалізація», «Безпека», «Праця» входять в соціально-особистісний розвиток дітей. Воно спрямоване на досягнення цілей освоєння початкових уявлень соціального характеру і включення дітей у систему соціальних відносин через рішення наступних завдань:
. розвиток ігрової діяльності дітей;
. прилучення до елементарним загальноприйнятим нормам і правилам взаємини з однолітками і дорослими (в тому числі моральним) ;
. формування гендерної, сімейної, громадянської належності, патріотичних почуттів, почуття належності до світової спільноти».
Через художні твори, прогулянки закріплювали уявлення дітей про правила дорожнього руху, розвивали спостережливість, увагу до руху на дорозі.

ПРАЦЯ. Через трудове виховання:
. розвиток трудової діяльності;
.виховання ціннісного ставлення до власної праці, праці інших людей і його результатами;
.формуванню первинних уявлень про працю дорослих, його ролі в суспільстві та житті кожної людини.

БЕЗПЕКА. Зміст освітньої галузі „Безпека" спрямоване на досягнення цілей формування основ безпеки власної життєдіяльності та формування передумов екологічної свідомості (безпеки навколишнього світу) через рішення наступних завдань:
.формування уявлень про небезпечні для людини і навколишнього світу природи ситуаціях і способи поведінки у них;
.передачу дітям знань про правила безпеки дорожнього руху в якості пішохода та пасажира транспортного засобу;
.формування обережного і обачного ставлення до потенційно небезпечним для людини і навколишнього світу природи ситуацій.
   
        У роботі з дітьми були використані різні методи для досягнення хороших результатів: спостереження, бесіди, порівняння, діагностичне обстеження, самоаналіз, індивідуальна робота з дітьми.

Висновки:
В наступному навчальному році ми плануємо:
- Зберігати сприятливий емоційно-психологічний клімат в групі;
- Підтримувати партнерські стосунки між  дітьми та батьками;
- Надавати допомогу батькам в оволодінні психолого-педагогічними знаннями про розвиток дитини, умінням застосовувати їх у спілкуванні.
Аналіз виконання вимог до змісту і методів виховання і навчання, а також аналіз засвоєння дітьми програмного матеріалу показують стабільність і позитивну динаміку за всіма напрямами розвитку;
Позитивний вплив на цей позитивний процес надає: тісна співпраця в роботі вихователів, фахівців, керівників, батьків. Використання прийомів розвиваючого навчання, індивідуального підходу до дітей.
Знання та навички, отримані на заняттях необхідно систематично закріплювати і продовжувати застосовувати в різних видах діяльності дітей. Використовувати дидактичні ігри, що дозволяють закріпити і розвивати відповідні знання, вміння і навички. Збагачувати математичні представлення через спостереження предметів і явищ.

    

 Висловлюю подяку всім, хто причетний до організації освітнього процесу та матеріально-технічного забезпечення діяльності нашого закладу і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню підростаючого покоління.

Немає коментарів:

Дописати коментар